fredag 2. august 2013

En liten oppdatering

Hei på deg!

Egentlig så er det ikke så mye å fortelle, men jeg er i så kjempe godt humør i dag at jeg følte at jeg bare måtte legge ut noe på bloggen :)
Sitter no her å surfer litt på nett, spiller musikk på full guffe og synger av full hals før jeg skal på jobb. Jeg føler meg så utrolig bra, og kan ikke helt skjønne at jeg er "syk". Det hjalp virkelig på humøret og selvfølelsen å komme meg i jobb så jeg får luftet meg. Og, tro det eller ei så GLEDER jeg meg til å hive på meg den flotte grønne Europris t-skjorten og komme meg på jobb. Det er stort sett hyggelige kunder, og de jeg arbeider med er helt topp!

Når jeg fikk diagnosen så hadde jeg ikke troen på at jeg etter bare noen måneder skulle føle meg på topp og føle at jeg kan gjøre hva jeg vil i hele verden!
Det hjelper å være positiv og holde motet oppe når dagene er tunge og kroppen ikke vil spille på lag, for de gode periodene er så utrolig bra!!

Ellers så skal vi snart reise på ferie! Jeg gleeeeder meg så sinnsykt og kunne egentlig tenke meg å reist i dag, men må nok vente noen uker til.
Det eneste jeg kvir meg for er å gå igjennom sikkerhetskontrollen med alle medisinene mine. Jeg har gjort alt jeg skal, i fht skriv fra sykehuset om hva medinene er og hvorfor jeg har de med. Men, regner med å bli stoppet likevel, så får vel beregne goood tid.. satser på at det går bra, og at det bare er denne første gangen jeg er litt nervøs for hva som kommer til å skje..

Uansett, må straks gjøre meg klar for jobb! Håper du får en super helg!

Rebecca

2 kommentarer:

  1. Hei, utrolig gøy å lese dine innlegg. Har selv hatt diagnose i snart 3 år. Stå på :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, så kjekt at du følger bloggen min :) Håper formen er bra og at du fortsetter å lese fremover :D Stå på du også
      Rebecca

      Slett