fredag 20. september 2013

Gode nyheter!

Hei på deg!

I går sendte jeg mail til MS-sykepleieren og hun hadde gode nyheter til meg! Blodprøvene jeg tok før ferien viser at D-vitamin nivået mitt er oppe i 83! Disse tallene sier meg ikke stort, men nå er jeg innenfor normalen i allefall. Så, utover høsten så skal jeg ta ny blodprøve for å se om jeg kan trappe ned D-vitamin pillene fra to til en. Så det blir bra!

Ellers har det ikke skjedd så mye her siden sist. Jeg har jobbet masse i det siste, og det går egentlig ganske bra. Blir veldig sliten etter jobb, men det tror jeg de fleste blir etter 10timer. Har merket at jeg får litt skjelvinger i armene/ hendene hvis jeg er kjempe sliten i kroppen. Også hadde jeg en episode hvor jeg fikk feber og drit etter jobb, men sov 12timer så gikk det over. Så det går bedre enn jeg hadde trodd.

Så, ja. Her skjer det ellers fint lite! Nå skal jeg bruke fridagen i morgen på å prøve å få orden på leiligheten igjen. Det blir ikke gjort mye husarbeid når vi jobber så lange dager begge to.

Håper du har en fin helg :)
Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar