lørdag 29. mars 2014

Snusfri 12 uker!

Hei på deg!

Her forleden fikk jeg oppdatering fra slutta om at jeg har vært snusfri i 12 uker! Gratulerer til meg ja.. Føler jeg har vært veldig flink. Min mann er ikke helt snusfri enda, så det er alltid snus i nærheten.. Heldigvis er det meste av suget eller snus borte, men innimellom kommer de luskende. Men, det er så motiverende å se hvor mye penger jeg sparer og bruke de på alle andre gøye ting så er ikke veldig bekymret for å begynne igjen :)

Jeg må innrømme at jeg har spist en del mer enn det jeg gjorde når jeg snuste da. Har hele tiden prøvd å finne noe å erstatte snusen med, og det er ikke lett å bare velge det sunne for å si det sånn. Men, nå holder jeg på med en motivasjons-plan over hvorfor jeg vil spise mindre "drit" og hvordan jeg skal få det til.

Etter jeg begynte med kromtilskudd så har det gått mye mye bedre, og jeg er ikke hele tiden fysen på noe godt. Jeg kjenner også at jeg har mye mer energi, spesielt på jobb etter jeg kuttet ned på det usunne.

Så, ja.. Måtte bare legge ut ett skryte-innlegg! Hvis jeg fortsetter å være flink er det fare for at det kommer flere.. haha!

Gleder meg til lørdag, da har jeg endelig fri! Håper bare jeg klarer å holde ut med masse energi og godt humør frem til da!

Håper du har en fin helg :)
Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar