tirsdag 30. desember 2014

Godt nytt år!

Hei på deg

Da er det bare timer igjen til nyttårs aften kommer, og jeg har tenkt litt tilbake på året som er gått.
Det har skjedd mye, men det beste har vært å bli gravid og at jeg ikke har hatt noen nye anfall.

Etter vi var på tidlig ultralyd så har tiden gått fort og sakte på samme tid, om det kan gi noen mening? Hver søndag kveld har meg og min mann en date der vi leser om den kommende uken og hvordan barnet utvikler seg i magen. Jeg syntes dette er kjempe spennende, og jeg gleder meg som bare FY til jeg kan kjenne babyen sparke og være sikker på at det er babyen jeg kjenner. Også gleder jeg meg til min kjære kan kjenne babyen sparke også.

På fredag så er det klart for ultralyd igjen! Da håper jeg vi får vite kjønnet! Også gleder jeg meg til å få se den lille for første gang. Sist så var det ikke mye som minnet om en baby for å si det sånn.. Uansett, det viktigste er at babyen vokser som den skal og at alt er på plass der det skal være. Det blir veldig spennende, også gleder jeg meg masse til å kunne begynne å handle klær i "riktig" farge.

Så, jeg har mye å glede meg til i det nye året. Det håper jeg du også har. Hvis ting er litt fælt og tungt en periode så er det godt å trøste seg med at det stort-sett blir bedre.

Håper du får en fin feiring og et godt nytt år!
Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar