torsdag 31. desember 2015

Årets siste dag..

Hei på deg.

Da er plutselig årets siste dag kommet. Det er ganske rart egentlig, 2015 har gått kjempe sakte samtidig som det har gått så alt for fort. Året begynte med masse spenning og venting. Mye venting. Vi ventet på at William skulle komme til verden, og når jeg gikk sykemeldt såpass mye av svangerskapet så ble dagene enda lengre! Men, så kom han endelig til verden i slutten av mai, og siden det har tiden bare gått fortere og fortere.

2015 har vært et kjempe flott år med masse gleder og oppturer, men også med noen nedturer. Det at jeg ble syk etter fødselen var for eksempel en strek i regningen. Men, jeg har mye å være glad for når jeg ser tilbake på året som er gått. Vi har fått en nydelig sønn, feiret bursdager og dåp. Min kjære og jeg har feiret 3års bryllupsdag, jeg er blitt tante og fille-tante. Medisinene mine holder sykdommen i sjakk, jeg har en jobb jeg trives i jeg kan gå tilbake til når jeg er ferdig i permisjon, vi har kjøpt ny leilighet.. Ja, listen er egentlig ganske lang.

Hvis jeg ser litt forbi meg og mitt så vet jeg at jeg er veldig heldig, og at de problemene jeg og min familie har støtt på i år ikke er så store i forhold til hva som skjer rundt om i verden. I år har det vært mange triste og vonde nyheter og hendelser rundt i verden. Det er mye krig, sult, terror og elendighet.

Mitt nyttårs-ønske i år er at alle skal få en trygg hverdag uansett hvor i verden de befinner seg.
Ja, jeg vet det ikke er veldig realistisk. Men, vi må begynne et sted, og mange forandringer som skjer i verden begynner med en drøm og et ønske.

Håper du får et godt nytt år og en fin feiring i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar