fredag 18. desember 2015

Intet nytt er godt nytt?

Hei på deg!

Det er med skrekk jeg ser hvor lenge det er siden jeg har oppdatert bloggen! Jeg må bare beklage for det, men det har utrolig nok vært fint lite å fortelle.
Her er det mye kos og gøy med William, også er det så klart noen dager der alt ikke bare er kos og gøy, men sånn er det jo for alle?

Formen er bra, jeg merker ikke noe til sykdommen og jeg får fortsatt lite bivirkninger av medisinene. Det jeg har merket er at jeg mister mye hår, men det har endelig begynt å komme seg. Ellers så er det at jeg fort blir veldig rød i huden, men det er heldigvis ikke hver dag lengre.

Livet er rett og slett veldig bra for tiden. Nå er det adventstid og vi koser oss masse. Min kjære jobber og står på, mens jeg og William koser oss hjemme med julemusikk og juleforberedelser.

Håper du får en fredfull jul, også kommer jeg med flere innlegg om det blir noe å fortelle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar